Ik ben een hulplijn voor (interieur)architecten voor een efficiëntere bureau-organisatie.
Ik besef dat jij het drukdruk hebt met het opvolgen van jouw bouwprojecten. Daar komt heel veel bij kijken. Een leuk ontwerp maken (het leukste deel van de job 🤗), overleggen met je bouwpartners, wetgeving en normering opvolgen, netwerken om nieuwe projecten binnen te halen, werven opvolgen, …. En dan is er nog het ‘management’ van jouw bureau, zucht... 😬
Daarom help ik je graag met het opzetten van online tools, processen en slimme automatisaties, zodat jij kan focussen op creatief zijn.
Ik word enorm blij van structureren, plannen en tools en hoop dat ik je daar even enthousiast over kan maken.
In 2006 werd ik architect 🖐️. Na mijn stage en enkele jaren gewerkt te hebben op verschillende architectenbureaus, werk ik al meer dan 12 jaar als projectmanager voor scholenbouwprojecten. Ik heb dus ervaring langs de ‘architectenzijde’ en ‘bouwheerzijde’. Ik leer hier nog elke dag uit en vind de voeling met de praktijk ook belangrijk. Zo weet ik waar de noden liggen en kan ik jou nog beter helpen.
Over mij
Ik ben een workflow- en toolexpert speciaal voor (interieur)architecten.
Enkele weetjes over mij:
Ik werk graag gedetailleerd.
Ik ben praktisch en realistisch ingesteld.
Ik ben op mijn best als ik achter de schermen mensen kan helpen en doen groeien.
Ik ben leergierig en misschien ook een “beetje” nieuwsgierig, oeps.🤗
Lijstjes maken en plannen is mijn leven.
Partner van Wouter en mama van Otte en Ibe.
In mijn vrije tijd kan je mij vinden in het bos, al lopend of wandelend met Theo 🐕.
Gezellig onder een dekentje lees ik graag al eens een boek.
Wat anderen over mij zeggen.
Nog vragen?
Ik ben ook heel erg benieuwd om jou te leren kennen. Je kan altijd vrijblijvend een gratis kennismakingsgesprek inplannen.